گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

ممنونم بابت همدردیتون

درود بر همتون


تو پست قبلیم نوشته بودم فریاد رسی نیست . اگه راستشو بخواین درکش نمیکردم ولی وقتی حرفای دوستای گلم شنیدم کم کم تونستم تا اندازه ای بتونم خودم جای اون بزارم و فهمیدم

که چه زجری میکشه بایت این دوراهی .


دوستای گلی که تو این مدت منو تنها نگذاشتین و راهنماییم کردین دست مریزاد به امید خدا همیشه سلامت و موفق باشین

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://shirzan.blogfa.com

سر سوزنی اگر مرا میخواست ... زمین و زمان را به هم میدوخت... [گل]

زهرا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://shirzan.blogfa.com

خدا دوستات رو واست نگه داره ایشالا...

بیا ببین تو منو ج چراهای منو بدی؟؟؟؟

سلام خواهر عزیزم

مگه تو دوستم نیستی مگه منو راهنمایی نکردی پس خدا تو رو نگه داره واسم تو این نت بی سر و پا که هیچیش واقعی نیست مگر حقایقی که امثال تو بهم میزنین

زهرا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://shirzan.blogfa.com/

من به شما توهین نکردم... آره هستن مردای انگشت شمار که بابقیه فرق دارن ولی واقها انگشت شمارن... منم با دخترای دیگه کاری ندارم درباره خودم مینویسم... ضمنا نگفتم حالم از شما بهم میخوره ....بحث تنهایی نیست بحثه خیانته... با این همه حرف کسیو مجبور نمیکنم بیاد وبم... بیاید خوشحال میشم نیاید هم واستون آرزوی موفقیت میکنم...دیگه هرجور راحتی ...
من نمیدونم بین اینهمه مرد تو چرا حرفامو به خودت گرفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد