گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتیم یه چی بنویسیم دیگه

سلام به تو پرنیانم که این مطلبم به خاطر دل تو مینویسم چون تویی که حس نوشتن بهم میدی


متاسفانه روزها و هفته ها همش تکراری شدن و هر سال بدتر سال پیشه ولی کاری نمیتونیم بکنیم جز دیدن نابودی .............................. بگذریم پرنیان چطوری چه میکنی انگار ازم ناراحت شدی مگه چی گفتم خب حق دارم دیگه از تو توقعم زیاده دلیلشم نیدونم خو نیدونم دیگه چرا اینجوری به پیامم نگاه میکنی وا چرا میخندی دستت درد نکنه یعنی دارم جک میگم باشه باشه مگه دستم بهت نرسه

............ خیلی گلی به مولا خیلی عزیزی به ولله اما چه کنم که دوری ازم بخدا


براااااااااااااااات بهههههههههههترین ارزوها دارم پرنیااااااااااااااااااااان


شاید بعضیا بخندن که چرا اینجا دارم بهت پیام میدم اما بدونن که اگه پرنیان میشناختن حتما همینجوری بهت پیام میدادن .