گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

مستی هم درد مرا دیگه دوا نمیکنه

اگه عاشقى،سعى کن به عشقت
برسى,چون وقتى بره دیگه رفته.
اگه عاشق نیستى پس تلاش نکن
که طعمش رو بچشى.

چون تلخترین شیرینى روزگاره




نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.setareh444.blogfa.com

زدیکت که میشوم ... بوی دریا می آید ...دورکه میشوم ... صدای باران ...

بگو تکلیفم با چشمهایت چیست ؟...

لنگر بی اندازم عاشقی کنم ؟.... یا چتر بردارم دلبری کنم ...؟؟!!

دریا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://baranetaravat.blogfa.com

سلام ممنون
ببین سزارین عملی هست که اگر خانم باردار نتونه زایمان کنه سزارین میکنه یعنی عملی هست که بچه فرم قرارگرفتنش تو رحم یا پاست یا با دیگر اندام های بدنش می باشد اگر با سر باشه زایمان میکنه البته اگر مادر مشکله فیزیولوزیکی نداشته باشه گفتم مشکل مثلا مثل تنگی لگن
حالا تو سزارین مادر کاملا بیهوشه ولی زایمان اینطوری نیست بعد تو سزارین زیر شکمو برش میدم ولی زایمان اینطوری نیست سزارین نیم ساعتست ولی زایمان بیشتر طول میکشه با اینکه خودم ماما هستم اعتراف میکنم تاریخچه سزارینو نمیدونم یعنی نمیدونم ازچه موقع این عمل مرسوم شده یا اینکه اومده تارخچشو نمیدونم.w

دریا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://baranetaravat.blogfa.com

میشه بگین شما ازکجا میدونستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد