گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

تسلیت بابت زلزله اذربایجان

یه کم دیر شد ولی نتونستم چیزی ننویسم واقعا از صمیم قلبم واسه مردم ازبایجان عزیز ارزوی صبر بر این درد بزرگ دارم امیدوارم که خداوند نگهدار همه مردم دنیا باشه به ویژه اذریهای عزیزم

از کجا تا کجا

یادم میاد کوچیک که بودم دوست داشتم خلبان بشم واسه همین تصمیم گرفتم بعد سیکل برم تو نظام ولی متاسفانه چون معدلم کم بود نتونستم واسه همین گفتم بعد دیپلم حتما میرم دانشکده افسری اما اینم چون معدلم کم بود نتونستم وارد بشم خلاصه خیلی از روزهایی که میتونستم ایندم بسازم به خاطر تنبلی و بی فکری از دست دادم اگه روزی که دیپلم گرفتم میرفتم دانشگاه هم الان بیکار نبودم


اما همه میگن ماهی هر وقت از اب بگیری تازست منم میخوام از نو شروع کنم


از همه کسایی که این مطلب خوندن تقاظا دارم برام دعا کنند چون دیگه جایی واسه از دست دادن فرصتهام ندارم