گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

به خاطر یک دوست

سلام به تو که همیشه به یادمی


چند وقته خیلی غمگینم و دلیلشم نمیدونم


از دانشگاه و ........ بدم میاد برام دعا کن تا از این حالت در بیام


پرنیان جووووووونم برام دعا کن

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنیان جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.setareh444.blogfa.ccom

امیرررررررررررررر چی شده؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟

نبینم غمتو دادا
مگه خودت نمیگفتی امید خوبه ژس چرا اینجوری هستی؟؟؟؟؟
برات دعا میکنم تا مثه سابق شی!!!

پرنیان دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

الووووووووووو امیر کوشی؟؟؟چرا نمیای؟؟؟نگرانتم.
اومدی سریع بیا یه اعلام وجود بکن

پرنیان دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.setareh444.blogfa.com

سلاااااااااااام به بهترین امیر دنیا خوبی؟
خوب حالا که اینجوری گفتا جدی نگران شدم!چی شده؟؟
منم دلم برات تنگ شده و خیلی هم نگران شده بودم!!
شما لطف داری امیر جونی!!
ترو جون ما یه خورده زود به زود تر بیا!!!یه آپ جدید هم اندر احوالات خودت بنما ببینم چطوری

پرنیان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

سیلاااااااااااااااااااام امیر جونی خوبی یا بهتری؟؟؟مارو نمیبینی شادی؟؟؟
دلم برات تنژولیده بود اومدم زود بیای کارت دارم بای عزیزم

مینا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.vehlaa.blogfa.com

سلامممممممم...
چقدر دلتنگت شده بودم،خوبی؟کجایی؟

مرسی ، همینجا زیر سایه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد