گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

گفتار نیک.پندار نیک.کردار نیک

دو درخواست دارم اول اینکه اگه میخوای نظر بدی حتما ادرست بزار دوم اگه با مطلبی مشکل داری بی ادبانه برخورد نکن

شروعی دوباره

سلام به همه میخوام از نو بنویسم 

 

به امید اینکه افکارم هم نو بشه

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیان پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام خوبی.من اومدم.زندهاو یعنی بهم بسر.

پرنیان شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

آهای دوست عزیز کجایی؟؟؟
حالا کخ من اومدم نیستی

هلیا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://raha1377.blogfa.com

سلام اقاامیر راستش معنی بعضی لز حرفاتونو نفهمیدم اخه انگلیسی یه کم برام سنگینهفقط بعضی یاشون رو فهمیدم لطفا اگه میشه منظورحرفاتونو برام فارسی بنویسید ولی درهرصورت ممنونم ازتون تاچند دقیقه دیگه اپ میکنم دوست داشتین تشریف بیارید

پرنیان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام.بابا تو کجایی؟؟دلواپست شدم.
امید وارم هرجا هستی حالت خوب باشه
حداقل یه آپ کوچولو بکن.
باشه؟؟؟

پرنیان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

در ضمن منم آپیدم.۲تا هم آپیدم!!!!زود بهم بسر!!!

پرنیان شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.setareh444.blogfa.com

خدایی خیلی بی معرفتی بابا یه سر بیا نت دیگه
اصلا تو خودت سالمی؟؟؟؟
جان ما پاشو بیا دیگه!!

salam azizam bekhoda emtehanam shoro shode nemitoonam sar bezanam khodet ke khaili bvaghte ke nemiai az eide norooz ke khbarai azat nabood hala ham delam barat tang shod e ghol midam ke zood zood behet sar bezanam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد